Even if the sky is falling down

E riktigt, kan inte förklara känslan. Bara den känslan av typ som det grävs ett hål i magen? Känns som ett jävla svart hål i magen. Ah de sucks, jag kan inte göra nått åt saken. Ska inte göra nått åt saken, pallar inte torska vill vinna men kan inte ta steget att försöka, för jag vill inte torska, kan inte. Funkar inte. Har hänt lite shit på the latest times, kan inte skriva något här. Önskar jag kunde berätta för hela världen.
aaaah shiiiit jag orkar inte med den här jävla käääääääääääänslaaaan!!!!! Skit orolig äcklig saknad fitt hor känsla. Fan ursäkta språket men jag kante hejda mig. De känns seriously som ett jävla svart hål i min mage, som ger ifrån sig sjukt jobbiga signaler, orkar inte känna så. Fan jag ska sluta bry mig om alla. Man kante bry sig om nån de fuckar bara upp i slutet. De här e ingen stor grej för nån annan säkert om dom vart i min sits, men fan, på nått sätt känner jag så. Lite svårt o va mig. De enda jag klarar bra det är att vara glad och lycklig. Allt annat gör mig bara fucked up.
Jag vill bara här i från.
"So baby don't worry, you were my only, you won't be lonely, even if the sky is falling down"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0