Förebild!

Jag har aldrig haft en förebild ni vet som alla har kändisar och sånt. Men jo jag har alltid sätt upp till min mamma för att hon e så snäll och underbar, alltid gör rätt osv. Hon är en äkta person min mamma!
Men jag har iallafall kommit fram till att jag har en förebild nu, förutom min mamma.
You wanna know who?
No less than Maria Montazami! Hon e så jävla bra skön snäll och bara underbar! Shit älskar henne alltså. Kollade på 24 timmar igår, när hon och Anna Book var typ i 24 timmar och chillade. Hon berättade om sin barndom osv.. hon berättade om sin osäkerhet när hon kom upp i tonåren med sin längd och allt. Jag är ju som henne när hon var lika gammal som jag. Lång, blond. Snäll men ingen verkar fatta det. Alla har bara värsta snea synen på mig.. men, jag är inte den som vill försöka ändra på det och gå ut till alla och bekräfta att jag är någon annan.
Är trött på att bli bekräftad. De e sjukt jobbigt man tröttnar i skallen.. Meeen va fan, tillbaka to subject, Maria, är min förebild!
Hon e skitsnygg, störtskön, härlig, snäll, är sig själv och bara är så jävla underbar. Henne ser jag upp till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0