gladiis

hejheeeeeeeeeeeeeeej allihopa :D Idag äre bättre med min förkyldning etc etc! gillar det starkt haha, nu ska jag fan göra ALLT för att jag ska bli frille, göra ALLT för att fortsätta va frisk. Måste va frisk annars blir det ju inge thai!
Så aap. Idag vaknade jag halv 1 typ.. men fick inte gå ut ur mitt rum försen 1 för mamma slog in mina presenter tills min födelsedag hhähähäh :D. Sen åt jag en apelsin och drack te. Sen nu vid tre hämtade pappa mig och så åkte jag och hämtade min lön på jobbet, bedaröbaren. Sen handlade jag hit hem, jag och mamma ska baka ikväll, till min födelsedag hhähää. Mycket handlar om den just nu!
Blev bjuden till Petras födelsedagsfirande på fredag också men kan ju inte gå dit för på fredag ska jag ut på krogen :) :( , synd, hade velat firat henne! menmen. Måste ju fira mig själv också :D
Och juste för er som inte sätt så e jag med i NYNÄSHAMNS POSTEEEN !!!! Hhahaha.. mamma skickade in mig eftersom, eftersom, eftersom JAG FYLLER ÅR hahaha.. på torsdag :D hihi. Aja nu tänkte jag städa mitt rum lite för snart ska några folk komma o kolla på lägenheten eftersom vi flyttar snart. O Paulinas mama ska komma med flyttkartonger som vi får av dom:)) eftersom dom också flyttat nyss, Så nu ska jag städa hejdå:D

Den underbara fjortistiiiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0