Helgen v2

Heyeyy igen, skönt inlägg det förra eller? haha.. aja shit, dags att styra upp bloggen lite.
I fredags var det schooool.. var sjukt trött i slutet och hade italienska 2-3, vilket inte är det bästa man kan ha i slutet på veckan känner jag. Sen åkte jag och Paulina ner till centrum, mötte Mamma.. sen gick vi och tog sprutor ni vet när man ska åka utomlands, twinrix spruta. Vi åker om nästan en månad! skönt som fään.
Sen åkte jag med Paulina hem, vi chillade där, hängde lite med Paulinas lillasyrra Vella när hon duschade och va seg.. Paulinas syrror är så fina, vella och tonna. Ibland vill jag bara sno hem dom och ha dom som mina syrror haha!
Käkade middag där också, sen åkte vi hem till mig, snackade lite med mamma. Sen hämtade dogge och ove upp oss, vi skulle till melvin och matte ute i huset på lite fest. Det var skit trevligt och kul ett bra tag men sen spårade det, pallar inte gå in på detaljer men det var kul och jag snackade mycket med lite personer jag känner sen förut, som hagberg. Visdomsord!
Fick stå och vänta på bussen i -10 i typ 40 minuter, det var så jävla hemskt. Åkte hem till Paulina och slagga där.. rebecca och paulina flippade ur ganska rejält på bussen hahaha det var jävligt kul, jag själv var hyffsat asfull nära däckmode stadiet satt bara där och skrattade typ. Haha..
Igår, lördag, så var vi såklart BAKIS. Sov tills typ 12. Var hos Paulina, låg på golvet i vardagsrummet på hennes lillebrorsas stora AS SKÖNA matta med hans leksaker. Shit skulle lätt kunna byta liv med Wilmer asså han bara softar på golvet och leker med massa roliga leksaker. Haha. Sen kom hennes family hem med tacos som vi skulle äta till mat, så vi åt, pratade massa och hadere trevligt. Sen färgade jag håret på både tonna och vella, nästintill svart, dom blev skitfina!
Sen hämtade matte upp mig och Paulina, runt sex kanske. Så åkte vi hem till khalill och chillade där hela kvällen, kollade på lite solsidan, lyssnade på musik, åt chips och dipp, drack te, vin, softade helt enkelt! Haha :)
Kom hem vid halv 1 kanske, dirr till sängen och sen aa, resten av dagen står i inlägget under detta.
Så vare med det :)
Nu ska jag snart duscha sen ska jag göra en läxa vi har i samhälle. Duktig anna.
Hare bra! :)

Sommar och BRUN.,. fifan! saknare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0