History x B

Heellloooo!! Jag sitter i skolan, har historia B. Shit vaknade en halv timme innan bussen gick, missade den och fick springa till tåget och gå fett långt från tåget till skoolan sen.. Blä, svin kallt. Föfrös mina öron:-(
Vi sitter och gör om Afrikanska kulturer. De e helt ok faktiskt, man får redovisa exakt hur man vill :d Det gillar jag! Som gamla tiderna i högstadiet, shit vad enkelt det var där.
Har så JÄÄVLA nya sköna låtar på min spotify!!!!! Shiit jag vill bara gå runt med dom i fickan hela dagen och dela ut dom, alla ska höra! Shit party mode. Vill bara softa med en drink i handen, dansa soft och vara med sköna people. Aah shit dags att styra lite här nu! Meeen jag ska fortsätta jobba, catch ya later! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0