I'm in the house..

I'M IN THE MOTHERFUCKING HOUSE!!!
Så jävla skön låt, haft den på playlisten sen fan 2009 men först nu fattat grymt tycke! De va ju trevligt eller vad säger ni.
Hmm aaa dagen var såhär: sjukhuset early early. Skola sen, chillade hela dagen hade kult som vanligt.. Snackade lite med min gamla vän PERDIE det var ju trevligt, vi ska festa lite tillsammans osv snart :-))) kuul som fän faktiskt, man kan ju inte droppa gamla vänner bara sådär som det har blivit nu, de känns tråkigt ju. Så dags att få igång lite big och lillen timespends.
Åkte till mormor, åt där med mamma o mormor. Göötttt. Gick till lindex med mamma. Fick två par byyxxoor och ett par leggings som var på rean! allt för 224:-. Enkelt. Skoja, men soft ju! Skit sköna kläder however. Köpte en foundation också:D eller ja, min kära mamma köpte den åt mig.. Snäll som hon e. Fan asså måste håva in cashen kante leva på mamma 24/7 jag e ju förfan ARTOOOOOOOOON. Haha kul jag har, sen åkte jag till kvällsskolan. Hjälpte till Lasse att sätta upp bilder inför öppet hus imorgon med marcus naida och isaac. Yeey. Sen "pluggade jag".. gick ju bra. Nej. Shit måste fixa de där asså. Herregud.
Gick med Marcus och Isaac till bussen vid ica eftersom bussarna vid skolan är efterblivna. Love those boys alltså!
Mötte Julia för en stund sen, vi gick ute i 40 minuter och bara pratade. Min fina Julia Nederberg! aa vi kan skratta, det kan vi. En bild på mig och Jullan bjuds det på nu får ni ha det bra hörrni hejdåååå!

FÖRSTA fyllebilden ever som kom ut på oss tror jag... året var 2009! Innan var man ju lite sneaky med sånt där! haha! ;=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0