is heaven still open for me?

Not my intention...
Men aaa hej bloggen, ikväll kurerade jag mig ICKE, jag åkte hem till tonna och där var hela wolfpack så har softat med dom. Vi flög typ. Så jävla soft vare!
Sen tog jag tolv bussen hem igen och här sitter jag. Idag vaknade jag ungefär 17.25 så jag är INTE trött alls.. lite halvt segt men vad ska man göra! Måste hursomhelst ändra på mina vanor, så här kan det inte fortsätta.
Imorgon ska jag och paow och anna O gå förbi mika och gratta henne, hon fyllde ju arton idag :) sååå.. sen vet jag inte. Känns som jag ska göra något. Juste, köpa födelsedagspresent till mamma, hon fyller år den 6e jan. På torsda. Så så blire, och på onsdag ska vi kröka tror jag, the wolfpack liksom.
Torsdag - fira mamma. Fredag eller lördag - träffa Bella. Cooosy!!
OCH BY THE WAY... så fyller jag 18 om 16 dagar :D
Hejdo!

Oskön dag det där var då? NEJ verkligen inte, det var nians avslutning 2009. Så jävla härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0