skön dag som fään

Skön dag uta bara helvete ska ni veta! att fylla 18 vill jag göra fler gånger :D hahaha! När jag gick o skulle gå på lektion så ba hör jag min favo låt taio cruz - dynamite spelas där inne, helt mörkt alla ba sitter. så när jag kommer in ser jag paow o rebecca snabbt, dom ba drar på mig en sopsäck och en mössa över huvudet så jag inte såg någonting, tog mig ut hahaa och sen drar bort de och POPPAR SKUMPAN :D haha fiifaan! sköna dom är bästa alltså! så fick i mig den och gick runt och va lullig typ :D haha! skitbra. har precis tagit bilder i studion :D ska visa!

Här e en! får se sen mer :d eller låägger upp fler då. hejdå nu ska jag hem o äta biff, kroketter och bea!!!! YEAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0