Spend some time

Hejhej bloggen! Nu är man sjuk igen. Shit asså.. förstår inte hur det går till. I lördags var jag skit stolt låg bredvid paow sa att det kändes så jävla bra, att man nu vart frisk i en hel vecka. De höll ju bara i åtta dagar.
Funtar seriöst på att köpa mig en overall, såna där supervarma moonbots och typ bara gå ut när jag verkligen måste.
Äta massa vitaminer, äta nyttigt. Motion. Aah ni vet all that healthy stuff.
Menmen. Ska plugga lite idag.. så känner jag mig lite duktig iallafall.
Jag är endå på rätt bra humör faktiskt, har dragit upp massa planer om hur mitt liv ska se ut framöver i huvudet. Har lite bra idéer och vi får väl se hur det går då! Ska styra upp så jag hänger mer med folk jag gillar som jag faktiskt aldrig träffar nuförtiden egentligen. Ossåå... Fyller jag ju 18 på torsdag :D! Känns kul som fan, har lite ångest endå haha... E vuxen snart. Inte för att jag fyller arton, men fan, nyss var ja 14. Tänk när jag är 22 och säger nyss var jag 18. Handlar om att ta vara på tiden hörrni. Så de ska jag börja göra.
På fredag ska jag ut på krogen första gången lagligt :D woho!! Kul som fän!

Aja, ska styra upp lite grejer på datorn nu så de är fint och inte o organiserat. Hare bra people, seeeee ya

Jag och min bästa vän genom livet föralltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0