årsresumé 2010

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – Helt okej asså !
Bättre än förra året? – 2009? hmm... nja! inte helt säker
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Hmm. Simon, Bella.. Landsort, gotland & kreta
Har du flyttat under år 2010? – Naajj duue
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Aah 100 stycken typ
I så fall vilken? – familjen - det var jag. n.e.r.d - hypnotize you. chris brown - deuces
Har du kysst en främling? – Hmm aa

Gotland v29 med sköna cheyer!

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – Hade pojkvän i början av året, det var bra när det var bra! tyckte om honom mucho. Hade en till ganska stor crush som jag hängde med i sommras, de va soft.. Men aa. Sen har de mest vart "på g" men aldrig hänt nått, så jävla enkelt o tröttna!
Har du varit kär? - Japp 2 gånger
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Yes.
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Nja, kind of.


My love in the beginning of the year!

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Hmm, aa
Har någon i din släkt avlidit? – Farmors man.. bara
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Mig själv typ hahaha
Varit i slagsmål? – girls don't fight, så jävla ghetto och göra det.

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? -Hmm.. Aa säkert, men jag orkar faktiskt inte bry mig
I så fall vad? – Småsaker. Mest saker som jag lovat mig själv att inte gör amen gjort det endå. T.ex ha sex med en jag tycker om fett mycket men han vill bara ha sex... skit lame!
Har du skämt ut dig? – Haha fan vet jag i don't care
Har du ljugit för en vän? – Hmm nää
Har du varit ute en hel natt? – Självklart!
Har du blivit tagen av polisen? – Haha polis razzia i huset!
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Jaalätt
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Jaa.

SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – Nynäshamns gymnasium. Bytte dock från fredrika bremer i haninge dit i början av terminen..
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Ja men alla är elaka här
Hatar du någon på din skola? - Hata är inte min grej. Men jo. En kanske. Haha
Har du gjort något framsteg? – Asså.. aa lite kanske
Haft alla rätt på ett prov? – Haha aldrig

Romme med min gamla klasssss sp09e i handen. Saknar dom som fan faktiskt


VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – Absolut!
Har du förlorat en vän? – Ja, sakta men säkert
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – PAOWII
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Hm. Inte 2010 tror jag.
Har du ljugit för en bästavän? – Vita lögner
Har du haft en relation med en vän? – Asså aa.. typ

bästis och jag i grekland, kreta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0