uut ikväll hihi

Hejhej mina kära läsare, vet ni vad jag ska göra ikväll ? jag ska ut på krogen :D hihi! med Mia, Lisa, Julia & mias två vänner. Sen ska jättemånga ut och fira en som heter Matilda också från nynäs, så de blir nog feett soft :D Sen ska min vän sebastian nielsen också ut men vi får väl se om vi går till samma ställe:-)
Shit asså! Vi ska åka in med 7 tåget sen ska vi förkröka på nått nivå22.. sen ska vi till entourage :) Får se vart vi drar sen :D Nu ska jag iallefall städa upp hela mitt rum så mama blir lite happy.. Sen kommer Lisa hit, sen kommer Mia o Julia hit.
Sen drar viii :D hihi!! hare bra det ska jag ha!

Ps. Love you mamma, du är bästaaaa!!! finaste. puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0