Crazyness

Innan jag faller
Kyss mig snabbt
Men låt det vara
Så att jag kan se hur mycket det här kommer såra mig
När du säger hejdå

Låt det vara det vackert
Låt det gå det sakta
Låt framtiden passera
Och släpp inte taget
För inatt skulle jag kunna falla för snabbt i det vackra månljuset

Men du är så hypnotiserande
Du har fått mig skratta när sjunger
Du har fått mig le i sömnen
Din kärlek är dit jag faller
Men fånga mig inte

Det här hjärtat
Kan inte stadga sig
Som ett barn springandes rädd av en clown
Jag är skräckslagen av vad du kan göra
Min mage vänder sig av att bara titta på dig

Spring långt bort
Så jag kan andas
Även fast du är så långt ifrån att kväva mig
Jag kan inte hoppas för högt
För varje hej slutar med ett hejdå

Men du är så hypnotiserande
Du har fått mig skratta när sjunger
Du har fått mig le i sömnen
Din kärlek är dit jag faller
Men fånga mig inte

Så nu ser du
Varför jag är rädd
Jag kan inte öppna mitt hjärta utan att bry mig
Men nu gör jag det
Det är så jag känner
Och för första gången på länge vet jag att det är äkta

Och om det här är kärlek
Snälla förstör mig inte
Jag ger upp
Så fånga mig






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0