Igår, idag, imorgon

hellooo... igår sov jag sent, till 15. då väcktes jag av buller och bång, mamma o pappa höll på o flytta massa byrålådor osv osv.. Gick upp, gjorde kaffe. Städade precis hela dagen enda fram tills 22 då jag fick skjuts av engan och sunkan till charles. Vi kollade på film med elias josefine & crippe. Runt 1-2 eller något så ville alla sova, så vi sov. Typ. hehe. Idag ringde challes klocka 9, 9.30 gick vi upp och fixade iordning oss sen åkte alla vi till sydpoolen! Det var mysigt där, dock mycket mycket mindre än vad jag kom ihåg det! Allt va så stort när man var liten. Men det var nice iallafall :) efter det drog vi till södertälje centrum, jag köpte ett par shorts och ett halsband. Shortsen var marinblå, basics typ :) behövligt. Sedan halsbandet var veeery pretty!! Rött, hals-kort. :)
Sen drog vi hem, tar ju sin tid med tanke på att nynäs och södertälje ligger på helt olika sidor typ. Kom hem runt 18, jag challe och elias la oss i sängen och vilade ett tag hähä. Sen kom mamma, moster marie, kusin ida och mammas kusin eva som är här över helgen (eftersom mormor ska begravas imorgon) och hämtade mig.
Vi drog och beställde mat på en ny thai take away här i nynäs, och sen åt vi det hos marie. Det var gott! Tog bussen hem för jag var så trött. Har vilat från nio nu, skönt. Ska sova snart.
Imorgon ska jag gå upp 9, duscha, fixa mig. Sen vid halv 12 kommer min moster och min kusin jonathan och hämtar mig, mamma & eva. Vi ska till mormors begravning. Hemskt. :( Saknar mormor så mycket. Hon har ju alltid vart där. Min lilla mormor. :(<3
Får se hur det blir, kommer antingen gråta som fasen eller inte.... vet inte. Jag har inte gråtit så mycket när mormor dött, utan mer innan, då hon var så sjuk. De va så hemskt att se mormor vara så sjuk och svag, så hela tiden förberedde jag mig på något hemskt, och när det väl hände, var jag typ..redo... jag vet inte. Grät när jag fick reda på det, i nån timme.. Sen har de bara kommit en skvätt då o då.. ja vet inte. Känns konstigt.. Aja.

Om jag inte mår jätte dåligt imorgon ska jag och paulina gå ut i stan på kvällen, hon fyllde ju 18 i söndags så det måste vi fira...:) we'll see.

Peace!

Två bra vänner och jag kastar macka lite snyggt!
Man ser att det är jag som är först englund 2a och sunk 3a :D haha!
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0