it's okay

TJENA! Är hemma från Ornö nu. Skönt o ta de lugnt! Dock blev det visst öl med brodra mi båda kvällarna.
Första dagen när vi kom åt vi bara, softade lite. Sen när Jack & Pappa la sig o sov gick jag och min bror Fabbe ut på berget, satte oss och rökte ett paket cigg var samt drack massa öl. Pratade om allting som finns o prata om , de va mysigt!
Igår så drog vi till ett ställe o metade med fabbes motorbåt, det var svincoolt, jävla amazonas typ, först var det bara vass framför oss som man åkte rakt in i hahaha!! Åkte igenom vass på ett spår som var 300 meter typ, bara genom vass hajjar ni? Helt sjukt haha. Sen kom man till en "å", ni som bor i Nynäs som vet vad dragets kanal är, så såg det ut, fast mycket mycket smalare, vi fick "bära" båten över en trädstam som ramlat ner också pga att det var lågvatten haha. Sen efter typ 20 minuter genom vass och åar kom vi fram till en insjö där vi metade. Det var kul hahaha.
Sen när vi kom hem runt 19 käkade vi kött o pommes, svingott! Sen softade lite åter, sen gick jag och Fabbe till puben ett tag. Sen gick vi ner o basta i deras bastu med en granne som hette Erik också. Drack öl, basta, bada! De va sjukt nice. Så jävla skönt o hoppa ner i vattnet efter en bastu i 90 grader typ haha.
Idag åkte vi bara hem jag och papa. Ska vila nu har ont i huvudet hopppas de inte blir migrän. Om de går bort ska jag åka till fibban i skogås.
Sitter o diggar dessie - whatcha got HAHA???? Den e fan fett skön! Totaly oväntat!
Aja imorgon ska jag och mama ner o handla lite i centrum, sen tvätta till 16 på dagen. Sen ska jag till Challe senare :) great!
Nu ska jag .. vila
Hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0