"Never mind, see you later"

Holla at you boo's! whats upppp? idag har jag uträttat stordåd. Nämnligen städat två gånger om, och inte bara det!!!!
Otroligt duktigt om man får berömma sig själv. Först städade jag upp hos Challe då han alltid klagar på att jag slänger alla mina saker efter mig, på golvet, på soffan, sängen etc.... SÅ DÄR FICK DU. Varsegod :) hähä. Sen har jag gymmat. GYMMAT för första gången i sommar. De va tungt må jag säga, men det e sjukt skönt efter! Eftersom den här sommaren inte verkar ha så mycket beach elva att ge får man väl gymma upp sig till simhallsvistelser i höst och visserligen till en annan grej också........ hähä. Som jag berättar snart:-D
Sen städade jag i mitt rum också. SJUKT DUKTIG alltså. Bäddade om, dammsuga, damma, hänga alla kläder i ordning tjocktröjor för sig, koftor för sig, skjortor, tunikor, västar, linnen etc etc...Så nu ser det bra ut i garderoberna i mitt rum! La allt i ordning i min byrå alltså, trosor strumpor leggings träningskläder skidkläder badkläder etc etc. BRA GJORT ANNA!
Och sen har jag fått reda på en sjukt nice grej. JAG HAR GÅTT VIDARE I MISS SWEDEN TÄVLINGEN:-D haha:D! Det är ju heeeeeeeeeeeelt sinnes. Jag är en av dom 48 som ligger först av 500 deltagande. Alltså vidare till semi....... OMG är allt jag har att säga!! Sjukt kul dock, de e ju inte många som kan säga att dom tävlat om att vara Miss Sverige! :)
Där har jag ännu en anledning till att gymma hårt! :)

Nu ska jag upp till Dennis. He needed a haircut. Självklart man ställer upp liksom. Fröken Sverige måste ju va schysst liksom....... HAHAHA skämta. Hare bra hörrni! :)
Miss World Sweden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0