På väg

Känns som man har "gjort" den här staden nu.. ett år kvar i gymnasiet sen ere fan hejdå!
Visst, alla städer har skitsnack, backstabbers, vänner, ovänner, rykten och allt sådant.. Men kommer man till en ny stad vet man inte ett skit om stadens invånare och det skulle passa mig perfekt. Här känner alla alla, skitsnacket går som på räls och har gjort enda sen vi gick i sexan, folk hugger varandra i ryggen hela tiden och rykten startas titt som tätt. De har vart en bra uppväxt men inte fan vill jag bo här längre än nödvändigt.
E faktiskt sjukt trött på invånarna. Dom är säkert sjukt trötta på mig också. Alla verkar va sjukt trötta på alla. Självklart har 'alla' sina nära vänner dom inte är trötta på, sin familj etc.. även jag.. men dom kan man ha kvar även fast man drar.
Att växa upp här har vart både bra och dåligt helt enkelt! :)
Men det e dags å dra! ett halv år innan jorden går under tar jag studenten sen får jag leva fritt i 6 månader hahaha.. fast vi kan ju hoppas att den inte går under:-)!!!!!!

Snart börjar livet!

Två vänner jag aldrig kommer släppa! :) Rebecca och Paulina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0