Someone like you

Hellooo :) de senaste dagarna sen jag kom hem från rhodos har innehållt ta det lugnt, mys och Paulinas 18 års dag!!!!!
Grattis i efterskott på bloggen paowo :) nu jävlar ere vår sommar som 18 åringar! wiho! älskar dig mest av allt.

Jaja hur som helst så tatuerade vi oss på rhodos..........? hahaha. W.T.F står det. otroligt snyggt precis över troskanten. SJUKT FUL tatuering haha, kan va fulaste jag sätt!!! ser ut som en 3 åring skrivit den lol.
Ska göra 5 stjärnor där. en stor över wtf och tre bredvid. en för mig, en för mormor, en för mamma o en för pappa.
Igår bada jag förresten första gången i sverige i år :) på nicksta med challe, jossan & krippe. Sen fick vi skjuts av uffe josefajnes papa till sh där vi kollade film o sånt :). De va fett varmt i vattnet btw. Jag hoppa i förstt weääääääääääy så cool visst? haha nääääääääääää men aja.. nu sitter jag och tänker på massa grejer. sitter o lyssnar på massa sköna lugna låtar och chillar, tror inte jag har återställt mig ordentligt efter rhodos faktiskt, somnar varje dag mitt på dagen för att ja inte orkar va vaken typ. Så det e nog lite rehab kvar endå!
Ikväll ska jag träffa engan o sunkan ett tag, kanske ska bada. Sen gör vi väll nått fribbligt. Imorgon ska jag och mamma baka tills fredag då det kommer va en skit jobbig grej.... Mormors begravning. :( uush kommer va jätte ledsen. Ska ha en blommig kjol som är mormors, hennes turkosa skärp över, jeansjacka o lockigt hår med en fläta i luggen. Min mosters mans dotter Sofia ska sjunga Fields of gold och för kärlekens skull. Kommer bli jobbigt alltihopa. Sitter o lyssnar på fields of gold, kommer alltid tänka på mormor från o me nu när ja hör den.
Aja... Nu ska man inte deppa ner sig. Mormor har det bra och de har jag med, saknar henne bara :(. Men vi ses i himlen världens finaste mormor. <3

Lite bilder från söndags...

Nyblivna 18åringen och jag på hennes dag! Paow e sjuk efter rhodos(jag med iofs, men inte lika mycket), hon skulle egentligen haft fest för henne i lördags men det blir senare. Näjzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Jag!

Challe fixar!

Jag och bästa engan i lördags :) min bästa killkompis!!!!!!
hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0