WHAT THE FUCK!!!!

Hemma från rhodos nu hahahahah!!!!! de här va de absolut sjukaste jag vart med om i hela jävla mitt liv!!!!! hahaha allt som hände där va så jävla sjukt. SJUUUKT SJUUKT SJUUKT.
Asså har fan vart med om allting haha. Ramlat ner från ett dans bord, halvt brutit revbenet(det är helt in buktat), paulina bröt typ foten, har tre bulor i pannan, sår över hela kroppen, en tatuering med ordet WHAT THE FUCK???? hahahahah what the fuck ??? de är en riktig what the fuck. Shit hahahaha. De här va de sjukaste ja vart med om i hela mitt liv. Åkt taxi me en snubbe som börja köra åt helt fel håll vi ba va göru?? han ba ska ni komma fram måste ni suga eller runka av mig. HAHAHAHA, vi hoppade ur bilen och SPRANG rakt in på en kykogård, hoppade över murar och rev sönder benen, gömde oss. hahaha. guuuuuud. har vart me om så sjuka grejer.
Bilder kommer nån dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0