<3

Igår försvann mormor upp i himlen. Jag vet inte vad jag ska säga, jag är både ledsen och lättad... för mormors skull är jag lättad, hon mådde inte bra på slutet och nu får hon äntligen åka till körsbärsdalen och träffa morfar, gammelmormor, alla..
Jag har tur som har mina fina vänner och familj. Igår när jag och paulina satt och kollade på foton så kom mamma hem, hon va konstig höll på med mitt hår och sa nått jag inte ens minns.
-"Vet du bompa..?" med hennes ledsna röst, det enda jag kunde få ur mig var NEJ med ett skrik och tårar.. jag fattade direkt. De e så hemskt att mormor inte finns mer. Men hon har det bättre nu.
Satt o grät med mamma och paulina, sen efter någon timme träffade jag och paulina dennis och sunkan, kollade på film, tänkte på annat, det var skönt. Runt halv 2 gick jag ner och sa godnatt till mamma. Sen kom en jävligt bra kille hit, vi låg och pratade om allt mellan himmel och jord från 02 till 07 på morgonen. Grabben vid namn Charles.
Idag gick vi upp sent, runt två.. mamma är nere i mormors lägenhet med mina mostrar och kollar igenom allting. :(
Känner mig dum för att jag är "lättad". Men jag vet inte hur det blir i mitt huvud.
Tack iallafall för alla stöttande sms och ord av alla er jag känner, tack för att mamma e världen bästa mamma och morfar, ta hand om mormor..
Jag kommer förevigt älska dig mormor, du finns alltid i mitt hjärta. Varje dag som går kommer jag alltid minnas dig. Hoppas du har det bra i körsbärsdalen, vi kommer sakna dig, väldigt mycket.. Älskar dig<3

Jag och mormor för tre år sedan. Har inte så många bilder från de senaste åren, men.. jag har minnen.
Älskar dig mormor, vila i frid<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0