Dagen i bilder, sommarjobbet


emma bakar

transportmedel

Det är en bra kundvagn!!! hahahah

Sätta upp partytält, hahaha!

Partytältet blåste iväg, de börja regna, men här satt jag. weeeeeeeeeeey hahhaa

fikagäster¨
Bra dag. Imorgon blir de nog inge jobb eftersom de räknar. Men cashen rullar in endå vettni.

E lite upp å ner med humöret, men tankarna flög runt idag på bullar o partytält och hade emma o zache som underhöll mig!
De va svinkul när vi skulle gå ner till parken. Hhaa, vi gick me den däår jävla kundvagnen som knappt rullade framåt, vi va 3 som drog hahaha! Helt plötsligt stannar zache o skriker "VANILJSÅS EMERGENCY!" hahahahHAHAHAH jag höll på o dö. Då hade den läckt i hans korg hahahahhaha. Sen löste vi det, gick vidare. Jag stannar upp o kollar ner o säger "Oj... här ligger det chokladbollar?" HAHAHAHA SÅ kollar vi bakåt och vi har ett spår av chokladbollar bakom oss HAHAHAHA!!!! de va så jävla kul. Till slut kom vi ner iaf, fick upp allt, skitdåligt väder dock, konstigt väder, ibland jätte soligt sen ibland skit. Menmen, tack för hjälpen zache, pappa och emmas mamma. Weeho!
Nu ska jag duscha, har försökt mig på att lära mig att hjula idag på gräset o det kliar på hela kroppen efter gräset, inte bra! Duscheliduschdusch. Hejrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0