En rolig historia

Hahaha med tanke på bilderna jag la upp i förra inlägget så ska jag berätta en sjukt rolig historia från Kreta förra året. Vi var där i september hehe.
Okej nu vare såhär att jag paow och dogge tyckte att vi skulle gå på upptäcksfärd uppe i bergen o sånt när vi va där, så vi gick. Har lite pics från när och var berättelsen utspelar sig. Här var när vi gick, jag upptäckte lime-frukterna vid våran dörr hahahah:
(Klicka på den och de andra bilderna för å förstora)
Aaa.. så gick vi. Vi gick upp på en grusstig där de bodde massa invånare på sidorna i villor typ, villorna avlägsnades men man såg fortfarande hus, så gick vi där. Helt plötsligt ser vi ett fett jävla högt stort brett roligt berg framför oss, med massa SPÄNNANDE grottor!!!! Så jag blir aslycklig, "Kom igen vi drar upp dit fett kuul????" Men dogge och paulina känner inte riktigt vad jag känner.. men till slut ger dom med sig men befinner sig en väldigt bra bit efter mig då jag går skitlyckligt fram mot grottorna. För att komma till grottorna var man tvungen att gå över en stor vit bro eftersom det var ett stup innan, och på den där bron var man tvungen att klättra upp, de fanns liksom ingen ingång.
Så jag sätter igång och klättrar, skitnöjd. Jag ser paow och dogge komma efter på stigen och jag ler, går lätt sprudlande asglad på den där jävla bron. Asså till min sjukt stora förvåning och min största rädsla(just då) typ SER JAG EN JÄVLA GROTTMÄNNISKA KOMMA UR GROTTAN. Asså i den stunden stannade mitt hjärta, mina lätta raskande glada steg förvandlades till ren förlamning och jag stannar tvärt och skriker " OH MY GOOOOOOOD, EN GROTTMÄNNISKA!!! JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!" och asså verkligen TVÄR vänder, springer, HOPPAR ner över räcket som gick upp till bron, tar mina långa(LÅNGA) ben och KUTAR iväg. Så JÄVLA rädd vad jag. Dogge och Paulina bara står och asgarvar verkligen dör typ. Och jag har typ största psykosen i världen. Asså ni vet verkligen chocktillstånd var så jävla rädd, till slut brister jag också ut i garv men asså hulkningar typ för ja va så rädd haha. Bilder efter grottmänniska incidenten:
LITE RÄDD HAHAHA
Paulina nöjd och jag RÄDD. hahaha

De slutar med att vi går vidare på vägen, jag då som fortfarande är i chocktillstånd springer nästan. Sen kommer vi till slutet av den här vägen, där finns det ett hus typ. Vid deras garage på vänster sida är det grottor bakom, och dum som jag är ska jag SJÄLVKLART smyga fram o kolla(ni vet när man e så nyfiken) så jag tippar, verkligen tipptapp, sjukt sakta och sjukt försiktigt, paulina o dogge några meter bakom mig igen som går som om dom stampar efter ormar typ. HAHAHA HEEEEEEEEELT plötsligt FLYGER det upp två jävla pitbulls typ och skäller som bara FAAAAAAAAN och jag skriker, vänder TVÄRT, och KUTAR. HAHAHAHAH paulina o dogge står o asgarvar igen, när jag vänder mig om efter ungefär 4 sekunder och 50 meter sprungna, inser jag att hundarna är kopplade.

HAHAHAHA asså de va så jävla kul. va så rädd den dagen att så fort ja hörde en fågel, såg en insekt, hörde nått konstigt ljud, trampade fel eller vad som helst HOPPADE jag till och flög upp 1 meter typ. Hahah ja va så rolig. Sen drog vi o käkade på nått hak nere i staden, och jag då fortfarande i chocktillstånd måste berätta för snubben som jobbar där vad som nyss hänt mig " I saw a caveman" hakade upp sig hundra ggr typ haha, och det slutar med att han berättar att grottmänniskan då, flyttade in i grottan för ung.6 år sen från frankrike för att han kände att det var hans kall i livet. HAHAHAH asså shiiiiiiiit. Sen såg ja grottmänniskan på stan gåendes med ett jävla järnrör, lite rädd ja blev hshahhahahahahaha..
Aja en bra story!
tjarå!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0