Rhodooouuussssssszzz

Heyyy. Idag ere endast 6 dagar kvar till rhodos motherfucking beachparty!!!!! om 6 dagar BEFFIIINNNERRRR jag och paulina oss på partyt! Fy FAN vad roligt. E sjukt taggad!!!!!!
Idag tog jag ledigt från jobbet, hade ont i huvudet etc. Kl 4 gick ja ner till mormors lägenhet där mamma va, vi kollade igenom alla mormors grejer o jag fick lite saker. Smycken och lite tröjor, tjocktröjor o sånt. Fina vita stickade/virkade och två skjortor. Sen ville jag ha en kristallburk mormor alltid hade godis i på vardagrumsbordet, de e typ ett minne för mig. O sen lite små saker...
Saknar mormor! Men hon har det bättre nu. <3
Sen gick jag förbi paulina ett tag, vi skrev packningslistan till rhodos.
Imorogn börjar jag jobba 9, vi ska till simhallen :) med kidsen. Skönt o bada där, fett soft jobb hehe.
På torsdag ska vi sen in till stan o kolla bio med jobbet också.Hahah har jag ochill jobb? herregud. Sen på kvällen ska jag hänga lite med Challe :)
På midsommar ska jag och Paulina ut till lisö, mysigt. Juste vi ska inte till hennes farmor o farfar, vi ska ist till Edddvin med rebecca o gänget tydligen. Får se hur det går hehe.
Nu ska jag iallafall lägga mig och sova, godnatt alla!

Kreta förra året, HAHAHAH LITE jag ramlade runt i dom där jävla vågorna.... dom ser små ut men dom har fan power i sig!!!! haha

Jag och min älskade vän på Kreta :-) Bästa vännen i hela världen, och nu har jag turen att åka utomlands med henne en andra gång!!!!! Lycklig man kan va eller hur! :) Paulina och jag! foreverandeverevereverever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0