Små grodorna små grodorna är lustiga att se

Hejhej bloggen! Bra helg! eller, början på den iaf! Vi var lediga på fredagen allihopa. På torsdagen åkte jag in med jobbet, fritidsgården alltså, med kidsen och alla ledare på bio! Vi såg kung fu panda i 3d, fett grym hähä!
Sen kom jag hem, packade min väska och drog upp till challe. Vi grillade och käkade kött pommes bea wiii äckligt?? gott. Sen kollade vi lite film käka godis o softade sen somna vi:-). Dagen efter kl 12 hoppade jag på bussen ut till lisö, midsommar alltså, och hem till paulinas farmor o farfar och hade det mysigt där med hennes sköna släkt. Vi åt, drack nubbar o lyssna på musik. Sen bar det ner till midsommar stången med alla andra midsommarfirande, det var skitkul, vi dansade runt stången sjöng och hade askul! Sen körde paulinas farmor hem oss till Edvin, som lånat hans mormor o morfars hus, också på lisö, där vi grillade och hade det mysigt, riktigt midsommarfirande! Gjorde en fin krans också! :)
Tyvääääärrrrr så blev allt för min del inte så kul runt halv 9. Fick värsta migränanfallet jag vart med om i hela mitt liv och va tvungen o åka hem.. Anna åker hem från en fest - trovärdigt??? haha shit. Fick skjuts hem av Miska, tack som fan alltså! Och sen låg jag i sängen hela kvällen och trodde jag skulle dö. Hade så jävla ont i huvudet så jag spydde ett flertal gånger. Fy fan vad vidrigt det var, fittmigrän. Ush!
Idag drog jag hem till Paow, där hon o Fibban låg och var very hangover. Kul å se, när man själv inte är det! Haha, käkade lite mackor o snackade, softade, efter en stund kom Thobbe också. Alla vi låg i sängen o pratade om gamla minnen o chillade bara. Nu runt 5 kom Mia, som precis var hemkommen från tyskland, o softade lite med oss. Fick skjuts hem, nu håller jag på o lägga upp alla midsommar bilder på facebook o snart ska jag och mamma äta sill&potäter! Gott!
Bilder:

jag,farfar,paulina

paow och jag

jag

midsommarstången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0