tjenare!

heyhey! bra dagar rullar förbi. nu är det bara 15 dagar kvar till rhodos! vi sparar pengar, jobbar, jobbar på brännan, käkar sköna sallader på verdan och helt enkelt har en bra start på sommarlovet!
Orkar inte berätta tusen dagar så jag tar gårdagen.
Igår satt jag, paow, dennis, charles & elias på min veranda, grillade, drack vin,öl,likör, blablabla.
Det var trevligt, mysigt! Bra musik och trevliga vänner. De va bra!
Idag har jag sovit, sovit. Gått på PW med paow, solat. Träffat dennis md paow, chillat. Nu ska jag sova, imorgon ska jag upp kl 7, duscha osv, ta 9 tåget in till tungelsta, hoppa in i min kusin Linas bil och åka till hennes salong i Solna och färga håret!!! YEESSS. äntligen!
Nu ska jag ta och lägga mig i sängen, kolla tv. Hare bra!
pöss

last weekend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0