breezy

Köper så jävla mycket hela tiiiden men visar aldrig någonting här. Nu är ioförsig detta typ 30% av det ja köpt senare veckan men jag orkar inte visa allting hahahaaaaa. De är några t-shirts och kjolar, smink och fodral plånbok etc jag inte visar nu hihi. Och en underbar parfym från escada, tai sun typ. Grym!


Magtröja till sommarn!

Underbar bikini till sommarn!

Svinskön "bombarjacka" från monki är den men köpte på second hand. Så jäkla skön

Min bästaa tunika någonsin. Från gina! underbarunderbar!

Så så. Idag har jag inte vart i skolan, vi har tema dagar som är helt ovärda. Så slaggade till 1. Mötte mia i centrum några timmar senare, fikade. Snicksnackade. Mysigt. Sen mötte jag paow och vi gick till gymmet, tränade i ung 1 timme, jävligt skönt pass! Vi gjorde mycket som var jobbigt och det kändes efteråt.
Sen skjutsa pappa hem paow, sen åkte han med och kolla på nya lägenheten här. Sen shoppa vi lite jag paow och vella. Sen hem igen. Hela kvällen har gått åt att installera helvetes trådlösa bredband helvetes skiten som jag fick sitta med en telia tjej i luren i minst 2 timmar för att fatta. Möblera osv pga sladdar i hallen.. och SEN städat HELA mitt rum, som fan såg ut som tredje världskriget utbrutit. Herrrregud. Men nu ere finfint.
Nu ska jag njuta av internet. Ciao dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0