I'd cross the ocean for a heart of gold

Hejsaaaan allihopa. Igår var en grymt rolig kväll!:D Jag tog halv 9 tåget, hade trevligt sällskap av Tesse tills hon hoppa av i handen. Då kom hanniepannie på! Vi har inte sätts på ganska länge så det var svin roligt att vi bestämde oss för att gå ut tillsammans. Hon är så fin!
Vi kom in till stan halv tio, vi drog till whoken där vi mötte upp Sebbe, jessica m.fl.. Sen drog vi till Guadi!
Där hade vi roligt roligt, vi dansade sjöng pratade och skrattade. Sen kom massa nynäs folk dit det var kul, inte ofta man är ute i stan med folk härifrån, så många iallafall!
Slutade med att jag, Fille, Alex och Vandad drog hem till Vandad i trånkan och slaggade där. Kom väl dit vid fyra eller nått. Jag och Fille snodde hans säng hähä:D det var soft, vi låg och pratade i typ 1,5 timme innan vi somna.. Brorsan! Somnade väl fem halv sex. Idag vaknade vi alla upp i Vandads sjukt snygga hus förövrigt och kände oss alla lite som ett träsktroll.. hahaha. Mitt nya uttryck. Paulina sa det för någon dag sen, "Jag känner mig fan som ett jävla träsktroll idag" Jag trodde jag skulle dö av garv det var så jävla kul haha. Så japp!
Vid två drog vi och käkade pizza på något ställe Vandad gillade. Det var ytterst gott men alla hamnade fan i mat koma efter hää.. Så blire när man krökat dagen innan och smäller i sig fet mat! Haha.
Sen tog jag bussen till handen terminalen och grabbarna drog till Vandads place igen.. sen kom jag hem fyra. Drog till nya lägenheten, där mamaaa och Ussi var. Vi städade osv.. O mitt rum är tapetserat och klart:D Sjukt fint, kommer hänga mycket där haha! Vi flyttar på lördag. Mysig lägenhet som fan, uteveranda och en liten gräsmatta har vi också. Där snackar vi sommar, kräftskivor och sköna vinkvällar! Shit, jag längtar till sommaren.
Men idag såg man faktiskt några gröna plättar under snön, fåglarna kvittrade och det var hyffsat varmt i solen!:D Våren e på g, det gillas!!! Den här vintern har vart för lång, det räcker nu...
Nu e jag hemma i lägenhet nr1. Haha, Ska vila en stund är hyffsat trött efter igår.
Så pusspuss

Bild från förra helgen då vi var ute i Nynäs.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0