Idag är en bra dag


Ambitiös, Ansvarsfull, Arbetsam, Bestämd, Disciplinerad, Driven, Effektiv, Energisk, Envis,
Glad, Impulsiv, Karismatisk, Klarsynt, Kreativ, Lojal, Lugn, Lättsam, Modig,
Målinriktad, Motiverad, Orädd, Pratsam, Pålitlig, Rolig, Smart, Självständig, Stark,
Självsäker, Trovärdig, Stödjande, Tuff, Unik, Uppriktig, Uthållig, Utåtriktad, Vältränad, Äventyrlig

Är ord som min fina underbara vän Jojo beskrev mig med! :D Idag har vart en ytterst bra dag. En ytterst bra vecka faktiskt. Allting är på topp och fan jag mår alldeles utmärkt. Idag var arbetsförmedlingen hos oss i tre timmar i skolan, fick lyssna på massa. Efteråt snackade vi om hur tråkigt det vart men det var faktiskt ganska givande när man tänker efter, dom sa ganska många bra saker.
Efter skolan gick jag och Mia till jannis och fikade(standard) och pratade. Muvsigt. Sen gick jag hem till mormor där mamma redan var och eftersom det är våffeldag åt vi våfflor! Gott var det, fick värsta huvudvärken så somnade till lite efter maten hos mormor. Nu är jag hemma, ska snart börja fixa mig och om en stund ska jag åka till pauwilauwi där vi ska fixa lite saker, ikväll ska hon jag josefine och loli åka till foppa i ösmo och fira han och dogge, dom har fyllt 18&19. Kul!

Catch ya later ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0