I'm not the girl who falls in love with just some dude

Holla at you booo! Inte mycket verkstad på den här bloggen kära vänner. Jag känner att jag kanske ska ta tag i det men endå inte, vad tjänar jag på att ha en blogg. Men men det kan vara kul ibland, dela med sig av sin vardag etc. Del utav min vardag hahaha: Idag vaknade jag tio över tio, tog elva tåget med klassen in till stan + den andra klassen. Alltså ekomoni klassen + oss sam/sam/media. Vi var på något EUROPA PARLAMENTET.. och lyssnade på någon bryyd som snackade i en timme om EU. Skit tråkigt säger då jag som är hyffsat trött på föreläsningar och allt som har med skolan att göra. Dock fick jag höra idag "Du är så jävla grym i skolan när du vill, jag har sätt det" Av Malin.. blev glad men vad i helvete vad gör jag här. This is not my world. Varför skolan, nu nejnejnej. Den går endå bara åt helvete(gjorde iaf) men nu styrs det upp lite lätt. Får jag gå om tvåan tar jag livet av mig.
Skit asså, vi bara tar skolan förgivet. Vissa skulle döda för att få gå i skolan och jag + många andra bara skiter i den. Rent helvete men en himmel för en annan. Pretty sucky.

Efter detta gick jag, malin, mia, jossan,  jojo, naida & sofie till donken och käkade. Tror aldrig min mun har vattnats så jävla mycket efter en hamburgare. Tog en big tasty meny alltså, så ni vet.. haha paffffff.
Gott var det! Efter det gick vi allihopa till waynes och köpte oss en kaffe var och en jättestor coookiiee. Som vi satt på trappen vid hötorget och försökte njuta av solen. Förövrigt blåste det så mycket så man nästan(nästan) flög bort men vi satt där strandade i den ungefär första solen i år. Ni vet hur vi svenska är. Så fort det blir över 4 plusgrader tar vi av oss till vårjackan, converse, dumpar alla kläder som har något överhuvudtaget foder och leker sommar. HAHA där satt vi och skrek till varandra "låtsas njut". Haha roliga vi är.
Sen shoppade vi lite, jag köpte ett mobilfodral eftersom min mobil ser ut att ha överlevt andra världskriget med en ytterst liten marginal.. Sen köpte jag en jättefin kofta på gina och en bikini på h&m. Trevlig dag. Tog fyra eller fem tåget hem minns ej vilket. Köpte MED MIG EN cheesburgare till paulina som hon så ytterst mycket ville ha. Seriöst e hon knäpp - eller knäpp? En cheesburgare med ungefär 2 timmars resa bakom sig (från tillverkningen-till tåget-på tåget-hem-in i munnen) skulle hon ha. Rolig hon är då. Mötte henne, gick hem hit. Snicksnackade lite med morsan, sen gick vi på en fet pw. Powerwalk för er som undgått det nya ordet PW som pratas i alla tjejers bloggar 18+.
Nu ska jag fixa och trixa lite. Ha det bra! Anna.
Bilder från helgen!

Förkrök på whoken, paulina & jag!

Kan ju säga att kvällen ungefär ser ut såhär. SPÅRAD. Jag och Mia vid vårat vipbord.. åherregud.

Vaska lite HAHA aa tjena.

mia, paulina, jag. Gaudi

mia, jag. Gaudi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0