Shit it's over what u trippin' foe?

Jag har svin tråkigt vill bara göra någonting men orkar inte höra av mig till någon. PW kanske? ska fråga pao hehe. Har precis druckit en kopp kaffe nu saknas bara ciggen efteråt, men tyvär måste jag ju då ta mig till affären om jag ska ha en cigg jävel. Fasen också! Jag har tänkt på en grej. Cigg på fredagar lördagar och söndagar, borde inte de va helt ok? Halv rökare, fest rökare&bakis rökare liksom. Känn på den va. Så blir det hoppas jag, bara alla kan följa trenden och inte gå ut varje gång vi får ett hål i schemat i skolan :-( Fan, det är skolans fel att vi röker haha.
Nu ska jag klä på mig och göra något. Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0