Sultans of swing

Holla at you booo. Igår var en rolig kväll haha, fan har saknat lite hemmafester sen jag blev 18. Känns som det bara är krogen nu för tiden. Men igår var det en riktig hemmafest hemma hos foppa! :) Vi kom väl dit nio-halv tio eller något, det var jag, Paow, Jossan & Loli som fixade oss tillsammans innan och på bussen dit mötte vi även Lisa, Tesse & Jossan!
Kvällen kom igåång och det var rätt mycket folk där ett tag alltså! Jag och Paulina hade köpt en box tre apor, efter två glas var ser vi att någon tagit nästan allting i boxen. Schysst människa! Hoppas du ruttnar i helvetet :-)

Men men vi hade roligt! Sjöng, dansade, skrattade och sånt man gör heehe. Vid två tog vi tåget hem, sjukt förvånad över att det gick ett tåg haha, det brukar det aldrig göra ju, elleer? har jag helt fel haha.
Kom hem, själv. Lagade en så jävla underbar måltid. Chickybits med ris och thai sås. AAAAAAAAAAAH. Jag dör så jävla gott var det. Friskt o ställa sig vid 3tiden själv och laga värsta käket haha.
Somnade gott, och vaknade vid 14 idag. Mamma ska snart komma hem med något gott till mig hehe, e sjukt sugen på någonting :(.
Ikv får vi se vad som händer. Paulina tog lite pics igår, kanske får in dom här senare.
Hare braaaaaarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0