Anonym skön kommentar

Om dig
1. Vad skulle du vilja jobba med?
2.varför?
3. Vad gör du om 5 år?
4. Vad är det bästa som hänt dig?

Din stil
1. Vilket är ditt favorit märke?
2. Vilket är ditt bästa plagg?
3. Beskriv en snygg outfit
4. Vad har du mest av i din garderob?

Känslor
1. Har du haft pirr i kroppen för någon du tycker om ?
2. När?
3. Varför?
4. Nät fick du en kram senast? Av vem?
5. När fick du en kyss senast?
6, av vem?
7. Vad är det bästa och sämsta med känslor?

Sommar
1. Vad ska du göra i sommar?
2. Ska du jobba?
3. Vad gillar du mest med sommaren?

SV:
Om dig
1. Vad skulle du vilja jobba med? - Skulle vilja bli reseledare eller bar på något varmt ställe efter studenten. Sen vet jag inte!
2.varför? - För att jag tycker det verkar jävligt kul och vill ha den upplevelsen, pallar inte hoppa in i nått plugg eller jobbigt jobb efter gymnasiet.
3. Vad gör du om 5 år? - Antingen dog vi 2012 och jag är stoft i rymden eller så är jag en lycklig tjej med en fin och bra pojkvän, delar lägenhet med Paulina och har ett nice liv!
4. Vad är det bästa som hänt dig? - Paulina

Din stil
1. Vilket är ditt favorit märke? - Har inte direkt något. Gillar snygga kläder bara!
2. Vilket är ditt bästa plagg? - Hmm.. Typ mina lite längre jenas shorts, sköna som fan!
3. Beskriv en snygg outfit - Korta blekta jeansshorts, stort svart linne, stort guldigt halsband&örhängen och kängor!
4. Vad har du mest av i din garderob? - "stora tröjor" oversized liksom.. Snygga och sköna!

Känslor
1. Har du haft pirr i kroppen för någon du tycker om ? - Klart jag har haft!
2. När? - Händer när jag träffar en viss person antar jag.
3. Varför? - För att jag "bara vill ha han"
4. Nät fick du en kram senast? Av vem? - Idag, mama. hehe
5. När fick du en kyss senast? HMMMMMMMM. Vet faktist inte. Kan va när vi körde kompispussar, jag, benny och strömwall. Haha "vågar du så vågar jag"
6, av vem? Benny och Strömwall
7. Vad är det bästa och sämsta med känslor? - Det bästa är att man blir så glad, händer det något jobbigt/dåligt runt en så spelar det nästan ingen roll eftersom man har den där personen. Det sämsta måste vara om dom är obesvarade.

Sommar
1. Vad ska du göra i sommar? - I sommar ska jag, första juni FIRA att skolan är över. Sedan ska jag jobba tills 28e juni, då åker jag och Paulina till Rhodos beach party. Vi kommer hem den 7e juli och den 10e juli fyller Paulina år, DÅ ERE FEST! Sen en vecka efter, v29 ska vi till Gotland! Sen Landsort på sommarfesten i slutet av Juli, och KANSKE Turkiet med Paulina, Mika & Anna i slutet av sommarlovet.
2. Ska du jobba? - Yes!
3. Vad gillar du mest med sommaren? - Att åka båt, sitta och ta en kall på ett berg med alla vänner, blommorna, utefesterna, att bada & Landsort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0