Another silly love song could make me sick

Hello! Igår var det öppning nere på våran lilla "krogbåt" här i hamnen. Dit drog vi såklart! :)
Jag, Paulina, Rebecca, Mia & Elin var hemma hos mig först och satt på verandan, drack vin och myste innan vi drog dit. När vi drog dit satte vi oss på uteserveringen och drack lite öl. Kvällen var helt ok, sjukt mycket folk de sista timmarna fick typ kriga för att komma igenom dörren in och ut. Slutade hursomhelst med att jag och Mia var rätt lacka hemma i min säng och sen somnade vi runt 2. Sovit hela dagen idag. Bad bad.
Jag och mamma beställde pizza, pallade ej laga mat. Nu på kvällskvisten har jag och Mika vart ute och gått och snackat lite.

Här kommer bilder från igår.


Jag och mitt lilla vinglas.

Mia!

Elin skrattaroch Rebecca har sjuk inlevelse i sin historia


Mia, Sofie & Elin på freja, mysigt.
Pallar ej lägga upp fler. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0