bloody sunday

TJena bloggen. Tjeeeeeeena tjena. Idag vaknade jag runt 444444 4. Träffade jullan lite, snackade. Plockade blommor t mamama, eftersom det var mors dag. Grattis på morsdag mamma! Love u!
Sen käkade ja o mamma middag. Pratade o såånt. Nästa år betalar mamma o pappa en intensiv körkorts utbildning t maaj :-) wääy.
Runt åtta eller va de va blev ja uppplockad av en silvrig bil. Jag, pao, benny o engan drog till där englund jobbar, körunda golfgrej, så slog vi massa bollar :-D hade en dag i nian då vi körde fick in värsta coola långa slagen men tyvärr var dagens läge inte like hääftigt va. Nä. Sen drog vi till benny o kolla film. Nu e ja hemma efter en tur på engans mammas cykel. Haha. Soft att ha en kompis som bor i samma trappuppgång som en, man behöver ju aldrig gå hem själv :-D
Nu ska ja plugga. Åhej va roligt. Hejdå!
Var förresten på grönan igår me pao, fisk o thobe. visar lite pics!

De e bra fokus hahahaha


Åkte den där grejen man typ studsar ner på i lustiga huset hahaha

Jag och paowrutschka

Firren o thobe. aja för er som inte vet MARKUS OCH THOBIAS.

HAHA men dålig bild. De här var då efter att vi tappat bort varandra(de hade sina mobiler i min väska, dom sprang in 3 minuter innan oss i lustiga huset och skulle gömma sig så skulle vi hitta dom, när dom såg oss börja gå mot mattorna där man åker ut, kom det en barnfamilj framför dom och när vi kom ut letade vi ett tag sen drog jag och paow till insane o åkte den, sen när vi börjar gå mot extreme är det denna syn vi fick hahaha!!!). Bra bild.
Haha =D

jajgopaow
TJARÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0