det här ska bli en bra kväll!

Tjena tjena! :) Idag gick jag inte till skolan, otroligt dumt.. men aa har löst ett par grejer idag endå.
Pao sov här. Har någon som läser min blogg sätt The fourth kind? Närkontakt på svenska? ISÅFALL vill ni inte veta va som hände igår. Jag, paow och engan var utanför mitt hus här satt o chilla lite. När vi skulle gå in kollar jag upp i en jävla äcklig björk och ser UGGLAN!!!!!!!!!!!!!1 o mmmm gggg. Jag fick psykos. Alltså det gick som en blixt genom hela mig och fick så jävla ont och ångest i hjärtat för just den sekunden. Stannade upp och ba andades in och skrek och då kollade paulina också och såg samma sak, kände samma sak!!!!!!111
FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Värsta jag vart med om!!!!!!!!!!
O englund trodde så klart inte på oss. Dummmer :( de e sant. :( wä . hemskt .
Kom preics ut uur duschen, har vart o gymmat idag igen. Snart ska ja o mamma äta. Har föresten börjat med LCHF. för er som inte vet = low card high fat. Bra grejer.
Klockan halv åtta ska jag, paow, fisk & thobbe (kanske mia också?) åka in till heron, käka lite och sen kolla på hangover 2. Fett kul =D Sen när den e slut ska vi hem till fisk o ha en hel natt med bara skräckfilmer. MEN VA BRA VI KOMMER MÅ. Sen ska vi dra in fisks o strömwalls säng i vardagsrummet framför soffan så hela vardagsrummet blir en säng=D OMYSIGT:-d weey. Nu ska jag fixa mig lite.
Har förövrigt psykos har fått dålig hy pga stressen jag har just nu. fan :(
Menmen, de går nog över snart. :)
pussåhej leverpasEEEEj

En bild från sommar 2009. Första gången jag fick ta lill båten själv :) haha! jag, fibban & perdie drog ut till rassa. Tråkigt det varååå???? Nää, skitkul! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du haft mycket otur i kärleken?

Hur kändes det att bli dumpad av ditt ex för en annan?

Har du några tips på hur man kommer över någon? :/

2011-05-29 @ 16:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0