Don't care what they say

Hello. Dålig update? i knoowwww..
aja har haft roliga och mindre roliga dagar på sistone, igår var det hursomhelst valborg, då var jag, pao, fibban & loli hos pao och drack vin& åt kex hehe. Vuxet. Haha, det var sjukt mysigt när vi var där iaf. Mia kom förbi en stund på slutet också. Sen drog vi hem till bennnii. Festade lite blablabla kvällen slutade iallafall hos englund. Jag och Paulina blev bjudna på fläskfilé osv :D dåliiit fyllekäk? nää. Sjukt soft vare iaf.
E så jävla trött idag. Har aldrig vart så trött. Börjar bli sjuk igen, det e därför jag är så trött tror jag. Fysatan!
Nu ska jag plugga, sådär halv 1 på kvällen dagen innan skola. Otroligt kul. Härligt. Skitnice. Nääääääääääjjj
Lite pics

Såhär såg då jag ut. Snacka om att ge bitch blicken haha.


Igeen
Blev inte så många bilder. Skitsamma. hare braoo ciao
Loli och jag :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0