gr8

Ikväll ringde dom mig från comviq bolaget och ville att jag skulle komma och provfilma för två nya roller imorgon kl 15. Baam! :-D Wey! Hoppas jag får den! KÄNDIZ ANNA. äwä. haha :D glad!
Dock kommer de två nästa dagarna bli jävligt hektiska... Imorgon börjar jag klockan åtta, ska dra med 13:37 tåget till stan, åka och provfilma kl 15, dra till min brors jobb vid slussen, hänga lite med honom, dra hem till honom på mariatorget, käka något. Vid sex-halv sju kommer Jojo in SOM FÖRÖVRIGT fyller 18 imorgon=D, vi ska fixa oss, gå ut o ta en öl och sedan vid 22 ska vi till Nynäshamns studentskiva. Tills 03. Och sen ska vi vänta tills 5 tåget..... KOMMER HEM halv sju på morgon!!!!! aahhh!!!! och klockan ÅTTA ska vi PADDLA med klassen i muskan.... åherregud vad ofriskt det kommer bli. Fy helvete!
Sen senare på torsdagen ska jag plugga med challe för vi har prov i handledningen nästa vecka. FY fan vad trött jag kommer vara.
Hel vet e!
Nu ska jag stänga av typ, lägga mig. Denna sömn e den enda på ett jävligt långt tag :P haha fyfan. Godnatt alla fina!

På Gaudi i mars. Mia, Paow, Jag. Fina kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0