hemskt mycket hej

Hellooo. Sitter i skolan. FAAN vad trött jag är det är sinnessjukt. Gick upp tjugo i åtta och bussen gick tio i. Kl 08:15 hade vi engelska nationella, läsförståelse. Den gick bra, gick ut först.. vet inte om det är posetivt eller negativt men jag tror det gick bra iallafall. Hade rast i 45 sen hade vi hörförståelse, det var ju mindre lätt. Eller ja, jag svarade på nästan alla men fattar inte varför dom alltid ska ta massa vidriga dialekten typ irish, scotish blablaa. De e inte direkt sån engelska vi ska prata. Men men, kanske bra att förstå om man nånsin skulle träffa på en.
Hade lunch i två timmar. åt typ inget i matsalen det var äckligt. Var skit taggad eftersom det var falukorv med VITA BÖNER och va fan dom var ju typ b-böner. Wäää skitäckligt kändes som dom precis kommit ur frysen och såsen var typ äcklig egenlagad tomatsås. Ush!
Så jag, malin, mia, jossan, sepher & isaac gick till ica. De köpte cigg och jag köpte en advokado. hähähä, gott var det.
Nu hela lunchen har jag suttit och pluggat 40 minuter natur för mig själv i bibblan, grym jag är. Nu ska läraren i Samhälle ha redovisning om nåt. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om dig

1. Vad skulle du vilja jobba med?

2.varför?

3. Vad gör du om 5 år?

4. Vad är det bästa som hänt dig?



Din stil

1. Vilket är ditt favorit märke?

2. Vilket är ditt bästa plagg?

3. Beskriv en snygg outfit

4. Vad har du mest av i din garderob?



Känslor

1. Har du haft pirr i kroppen för någon du tycker om ?

2. När?

3. Varför?

4. Nät fick du en kram senast? Av vem?

5. När fick du en kyss senast?

6, av vem?

7. Vad är det bästa och sämsta med känslor?



Sommar

1. Vad ska du göra i sommar?

2. Ska du jobba?

3. Vad gillar du mest med sommaren?



2011-05-14 @ 17:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0