is heaven still open for me?

Halluu. Sjuk kväll igår men ni får inte veta heheheeeeeeeee.
Drog till freja halv tio tio, satt med mia, linda, erika etc... sen kom massa folk o de blev massa skratt o fribbliga draman. Drog till fisk o strömmis var där till halv fyra sen hem. Idag har jag, paow & fibbban vart på ringvägen och fribblat loss. FIKAT, druckit kaffe, ätit kakor, dom badade, frysit, snackat och chillat. Vi gick hem till rebecca sen, sen nu åkte ja o paow hem me bussen. Nu ska jag plugga. Fittskola.
Jag blir så knäpp när jag är full. Man kan ju göra så jävla knäppa grejer alltså. Ett riktigt jävla WÄ på mig själv. Wä=ångest, i detta tillfälle. Mennmmenennnnn när spriten går in går vettet ur, bra!!!!! hare skitbra hejrå
Pics från idag!

Paow och jag!

Jag

Crewet, fibban, paow, waga

Vi

softar i solen :-) mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0