Kommentarer

Anonym:
du ska veta att du är så sjukt gryyym, ser lite upp till dej !
hur lyckas du alltid stå rakryggad även fast folk klankar ner på dej osv?
o allt shit om dina ben, omg jag äääälskar dina ben ! de är sjukt snyggt me långa ben, de är bara reeen avundsjuka :)
SV: Haha schysst du erå :) tack!
Jag lyckas för att jag vet bättre än att gå ner mig i deras skitsnack. Visst, det är svinjobbigt när folk pratar om en och snackar massa skit men egentligen, de har inget liv när de pratar om andras och speciellt inte när dom fokuserar så jävla mycket på mitt med deras skvallerbloggar och facebook sidor. Det gäller att stå för den man är och skita i fall det är någon som ogillar en, älska dig själv och va glad:)!
Haha tack för det där med benen :P har lite svårt att ta det seriöst men tack :)'

Anonym:
Vet personen om att du har känslor för honom?
SV: Det är nog inte riktigt känslor vi pratar om. Så farligt ere inte :)

Anonym:
Har du fått dina känslor bekräftade ?
SV: Det vet jag inte. Förstår inte så mycket av vad hmm svårt å förklara. Jag vill mer än vad som finns nu, och jag vet inte alls va de snurrar runt i hans huvud, antagligen ingenting.

Anonym:
Träffas ni aldrig?
SV: Ibland helt enkelt. såg förresten att dessa tre kommentarer var från samma ip-nr, skriv alla frågor i en kommentar istället :)

Ebba:
hahahaha men gud. vad är det för fel på dina ögonbryn?! :D hAHha.
Sv: hahaha jag vet inte :D

Kommentarer
Postat av: ebba

nej EXAKT! så vad äre för fel på folk?! :D hAHA, jag dör lite.

2011-05-19 @ 12:16:24
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0