Look at me now

Tjena bloggen! Idag har vart en helt ok dag. Började kl 8, kom något sent för missade bussen så jag fick gå. Hade mediekommunikation. Frrribbel. Sen hade vi natur, lunch, svenska, historia. På svenskan hade vi tal... aahhhh wää. Som skulle hållas i 5 minuter i det största klassrummet i skolan. Våran lärare filmade oss o allting. Jag snackade om att jag tycker att man ska få ett sabbatsår mellan nian och ettan i gymnasiet eftersom jag tycker att när man är 15 kan man inte välja vad man ska bli vad man blir stor, eftersom typ alla linje baseras på va man ska jobba med sen. De gick bra men hatar att göra sånt där.
På historian kollade vi på inside man. Dålii. Sen kom jag hem!
Kl 4 ska jag till pappa å käka. Sen händer nog inget mer idag förutom lite plugg:)
Herråråååååååråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0