Lördag

Tjena! Dålig update, i know. Menmen. I torsdags gick jag och Paulina på en PW i exakta 60 minuter. Jävligt skönt. På fredagen hade jag skola, endast 1 lektion, naturprov. Provet gick SÅ JÄVLA BRA!! fan va grym jag var. Hade pluggat ganska mycket så där satt den skulle jag vilja säga! Underbar känsla att faktiskt kunna svara på alla frågor och KUNNA dom.
Igårkväll så var jag bara hemma med Mama och tog det lugnt. Somnade vid 1.
Idag kom Rebecca hit, satt o drack lite kaffe på verandan och sen drog vi till Arena. Mötte Paulina. Vi skulle ut o gå. Sen kom fisk o tom till arena så satt vi med dom en stund. Sen gick vi en bra bit runt ahlhagen, runt hela allting typ. Var SVINRÄDDA för ormar.. wäää. Hoppa till 1000 ggr. Sen käkade rbecca på PH och sen sprang jag & hon hem hit, sen nu e jag själv här me mamma. Hon lagar mat o ja ska plugga lite. Sen ska ja äta, duscha. Plugga lite till, o sen förmodligen dra till fisk eller benny me alla.
Hejrå!

Mysig bild från Gotland förra året!

Kommentarer
Postat av: GratisFilmFörAlla

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-14 @ 19:09:18
URL: http://gratisfilmforalla.blogg.se/
Postat av: Mimmi Webdesign

Behöver du hjälp med designen på din blogg?



Vi skapar personliga bloggdesigner på beställning och arbetar efter just dina önskemål tills dess att du är helt nöjd.



Välkommen att ta en titt in till oss, se vår portfolio och låt dig inspireras! http://www.mimmiwebdesign.com

2011-05-14 @ 19:54:39
URL: http://www.mimmiwebdesign.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0