Lovelife


Anonym:
1.Har du haft mycket otur i kärleken?
2.Hur kändes det att bli dumpad av ditt ex för en annan?
3.Har du några tips på hur man kommer över någon? :/

Sv: 1. Nja otur och otur. Det har jag väl kanske haft. Men det känns som när man blivit dumpad,
har det gått några veckor, killen kommer tillbaka och då är den en själv som är över det. Känns som det alltid vart 50/50 typ. Jag vet inte, men självklart har jag blivit otroligt ledsen! Speciellt över min första kärlek och en kille jag var tillsammans med för lite över ett år sen. Men that's life :-)

2.Jaaa du menar du simon eller? Jag fattade inte riktigt vad orsaken till att han gjorde slut var. Han blev ju tillsammans med hans ex typ två månader efter, menmen. De klart det inte var de bästa jag vart med om men efter två veckor av depp lidande insåg jag att det kanske inte var så farligt trots allt. Dock fanns de massa andra anledningar till att va arg osv. Men men de va länge sen :)

3.Hur man kommer över någon. De gäller bara att låta det läka. "Tiden läker alla sår" låter som en klyscha men det är faktiskt sant, låter man det ta tid, inte håller på att leta efter andra "bara för att ha någon" och är ledsen ett tag går det över. De kan kännas som det aldrig kommer gå över, man vill aldrig ha någon annan någonsin än den som dumpade en, men det går trots allt över. Och sen efter några veckor tänker du "vad fan tänkte jag med?" och förstår inte alls varför du velat så jävla mycket över den där snubben.
Såå. Häng med dina vänner, prata ut istället för att hålla allt inne, bevaka inte personen du är nere över(sms ring facebook vänner som berättar saker etc) och låt de ta sin tid. De går alltid över :-) Efter regn kommer solsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0