Mysig dag

Heeyy. Mysigaste dagen på länge typ. Sjukt skön skoldag, bra middag med mamma, bra prat liksom. Softa på hamvik, träffa snubben från postkodslotteriet lala tog kort med honom hahahahaha friska vi är. Sen drog jag, mia, paulina, fisk & engan till badberget och satt där ett tag, myste i kvällssolen som sedan gick ner tyvääääääär, kastade macka o snackade. Chill! Åkte till rebecca, gick ett tag med henne. Helgens skvaller liksom. Haha. Mötte fisk & engan igen, chillade med dom, gick hem. Kollade DH med mamma, Pluggat. Weei grym tjej.
Bilder!


Paulina, Mia, Jag
Mia ville inte va me på bilden.. hehe

Skön bild på engan!

Tja fisk och paow

Jag lärde mia att kasta macka, man är ju rätt grym SÅ ATT SÄGA. heheeeeeeeee skön bild, fick med min snea mackkastning :)

Nu ska jag plugga lite eller fixa lite saker typ. Ha det finfint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0