On the first page of our story

Fick en kommentar. "Varför är du olyckligt kär, och i vem?"
Jag är inte olyckligt kär. Jag är inte kär. Det finns en kille här i världen som jag fattat tycke för. En sån som man känner "Vi skulle vara perfekta tillsammans" eller ungefär så.. han är bara drömkillen liksom.
Men jag kan inte få honom, han är upptagen. Nu låter jag som om att ifall han vart singel, hade jag haffat honom direkt - men det kanske inte riktigt är så jag menar. Han kanske inte ens hade sett åt mitt håll.
Men jag är inte olyckligt kär, bara olyckligt förälskad! Förälskad för mig är steg 0. Någon man är intresserad av, typ.. så ni inte fattar fel.
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0