stop friend requesting me on facebook

Hello. idag är det söndag. Och jag ska plugga satan. Helvete fittas jävla skit queeeeeek. Jag får psykos på riktigt den här dagen hatar jag som fan.
WÄÄÄÄÄÄÄ. ´Fan fan fna. Dumm idddiiottiii.
Igår va vi hos benny, massa människor, festade, sedan drog vi till freja tills det stängde, gick tillbaka. Hela kvällen va rolig antar jag. Gick upp idag vid 10. Vi lagade hamburgare o massa grejer allihopa som sov kvar. Kollade på film. Hemma nu. Nu vet jag inte. Bilder från igår.
Hejdå.

Sebbe, Fibba, Benny, Paow

Paow & Jag

Jag

Fibban och eurovision. Hon är jordens största fan typ..

Mattias, Albin & Jag. Två gamla klassskompisar sedan grundskolan! På freja

Strömwall

Jag ser ut som kissie typ. Haha. Men sköna benmuskler!!!!!!!!!!

Benny och Fibban

Firren

Fibban och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0