Svar på tal :)

Under inlägget "I don't care what none of you say" Har någon.. hmm låt oss säga jag-bryr-mig-mer-om-andras-liv-än-mitt-eget kommenterar "du hade inte ksrivit det här inlägget om du inte brydde dig"
Men jo det hade jag faktiskt. Kände att jag ville att dom som håller på och gör dom här sköna facebooksidorna och bloggarna att jag faktiskt inte bryr mig om vad som står där. Känner att jag typ kommit till en punkt när jag lämnat alla omogna skitsnackare bakom mig, jag bryr mig inte, tycker någon någonting om mig, visst. Är det dåligt, är det bra - det är deras problem, inte mitt. Jag har mina vänner och det är bara dom jag behöver, det är dom närmsta som räknas - och att någon som är min kompis kompis kompis KOMPIS gör en blogg och skriver skvaller om mig, hahahaha?????? :P nää vet du vad.
Tycker det är en soft grej med det hela. När ja får barn sen då kan jag säga "När jag var 17-18 år gjorde folk i min omgivning skvallerbloggar och skvaller facebook sidor om mig, SHIT VAD SKÖN JAG VAR"
Fuck you haha, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0