turbulens

heeyy! Det har vart en turbulent dag haha! I skolan hade jag största psykosen på morgonen, jag och Malin sprang typ runt med hjärtklappning och fick ont i hjärtat, ville spy och allt vad vi nu höll på med, efter att vi fick reda på vad vi har kvar innan skolavslutningen. Jävla restjävlar. Och fuck alla mina JÄVLA sovmornar jag tagit under hela tvåan!!! Så jävla vidrigt dumt gjort. Ska aldrig mer skolka. Wää.
Jajja. Efter skolan fick ni i förra inlägget.
Efter kvällsskolan gick jag Malin och Malek inne på ica, Malek handlade, jag och Malin sprang runt och ville äta upp allting typ. När vi ska paddla med klassen(sjukt soft förövrigt!!) ska hon och jag ha följande matsäck: Fiskbullar på burk. Vita böner på burk. Ärtor på burk. AAMEN vad äckligt??? Fan vad gott=D skön tjej det där alltså, den första och enda som jag någinsin hört(av mina vänner då, mamma&pappa har ju lärt mig att käka sånt här haha) att hon gillar dessa burk käk - rätt ur burken, precis som jag haha. Så jävla gott. Riktig ute-på-sjön mat.
Yeye. Sen mötte jag Elin! Vi chillade lite i solen, hade det bra liksom. Snackade om massa, den lilla lurifaxen har ju precis anländit hem från USA efter ett år där. Hon har ju en del att berätta liksom:-)!
Sen drog jag hem, var med mamma. Fick nån psykos när mamma tyckte att mina shorts såg tighta ut och helt plötsligt fick jag för mig att gå en PW runt hela nynäs typ. Så det gjorde jag. Okej, inte hela, men ganska långt. Tog mig 40 minuter, jävligt sköna minuter var det! Fick bort alla irriterande tankar liksom. Skönt skönt.
Nu ska jag bli ytterst nyttig haha. Till frukost imorgon ska jag äta en sån där nyttig macka. Mörkt bröd ni vet haha. Till det ett glas mjölk och ett glas yoghurt. Och en shot av den vidriga blutsaft skiten... behövs mot immunförsvaret vettni.
Sen ska jag gå hemifrån 07:30, gå förbi ica, KÖPA EN ADVOKADO jävel!! Som jag ska ha till lunchen för det e så jävla gott. Äta typ halva portionen än vad jag brukar göra på lunchen. Sen får man se liksom.
Nu ska jag plugga lite eller nått. Eller nått hahhaa`?? jag ska plugga. Har ju trots allt ENDEL att göra.... wää.
Jajja peace!

Jag och världens bästa vän i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0