Undebarrrrrrt

Hey! Idag har det vart så jävla skönt väder, har glidit runt i jeans shorts hela dagen, så jävla skööööönt.
Började halv 10, hade turism sen lunch, sen matte, då vi satt ute och gjorde ingenting bara, sen slutade vi. De här kallar jag en BRA skoldag. Jag Jossan Carimo Isaac Pietro och hans tjej gick hem eftersom de va så fint väder, nu ska jag dra på mig springskorna och dra ut på en runda:-)!
Weei, sommar!

Bild på mig och min gamla kompis Ola från förra årets student. Han har man ju inte träffat på ett tag!
ÅÅÅH e så jävla taggad på sommarlovet nu. Äntligen är det enda jag kommer säga när vi får det. Aldrig i hela mitt liv längtat så mycket efter sommarlovet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0