Känns som helg

Nu kommer lite bilder från gårdagen. Den var helt ok, hade kul med jojo hemma hos brorsan, fixade oss, käkade kladdkaka eftersom hon fyllde 18, sen gick vi till donken för jojo var hungrig. Sen drog vi till snaps, dit mia också kom. Sen kom även jojos pojkvän robin och hans kompis sigge, vi var med dom på midsommar förra året så vi känner varandra lite iaf:). Sen drog vi till skivan runt halv elva, sen var allt bara dans och alkohol. Helt ok kväll förutom att jag inte riktigt hade "någon kompis" under hela kvällen, alltså, jag kände ju i princip alla(nynäs) men fortfarande var det ingen jag hade som man alltid var med, saknade paulina lite alltså. När det gäller fester och utgångar lämnar vi aldrig varandra och om vi skulle komma bort ringer vi så vi vet. Så aa.
Sen runt halv tre tog jag bussen hem till min kompis sebbe som jag gick i samma klass med i fredrika, vi har känt varandra sen 2007 så det är en bra vänskap helt enkelt :-). Jävla nynäs jävel som man inte kan komma hem till senare än 1 från stan. Men men. Sov typ hela dagen och kom hem runt 5, var hemma lagade käk, mamma kom hem, vi åt. Sen kom julia hit så gick vi ut och satte oss och prata i typ 4 timmar, Paulina joinade i slutet också. Mysigt!
Pictures from yesterday:

Jojo och jag på Snaps, förkrökade!


Jojo, Jag, Mia:)

Jag och min gamla "låtsasbror" Roy. Min pappa & hans mamma var tillsammans i ca 9 år! :-)

Josefajne & jag

Hadji, Sharre, Jag

Erica, Fille, Jag. 9b trio typ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0